Известие

Collapse
No announcement yet.

147 загрява при изкачване на наклон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 147 загрява при изкачване на наклон

    колата е 1.6 ТС. Принципно държи 90 градуса винаги освен при изкачване на наклон. Почне ли да катери температурата почва да се качва. Днес ми качи до 100 градуса по уреда в купето. Ако спра на място без да гася двигателя перката я охлажда....и пада отново на 90 градуса. Мисля си обаче, че ако наклона е по дълъг температурата ще продължи нагоре....
    Чудя се термостата ли не отваря до край или има нещо друго...
    Според мен това загряване не е нормално...

  • #2
    Перката се пуска на 96 градуса. При тази жега каквато беше днес нормално е да не смогне. на 102 градуса се пуска втората степен.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Перката се пуска на 96 градуса. При тази жега каквато беше днес нормално е да не смогне. на 102 градуса се пуска втората степен.
      Да но тези градуси не са по уреда...
      Принципно когато ми пуска първа степен, стрелката на уреда си седи на 90, а на екзаминъра показва 97-98.
      Това ме навежда на мисълта, че 100 градуса по уреда в купето са малко повече в реалност...

      Comment


      • #4
        1 во
        На ква скорост катериш

        2 ро Нормално е 1.6 ТС да държи повече при мене 96,7 около 100 ми е натоварена с климатик и на баир .
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #5
          Е то зависи и от баира, по принцип не трявба обаче да загрява.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            първото и най-елементарно нещо, което може да направиш е да свалиш двата радиатора, да ги почистиш и измиеш
            и след това да мислиш за по-нататъшни ремонти

            Comment


            • #7
              Моята от както съм я взел. Да не викам дявола, но повече от 90 градуса не е мърдала. Баири разни с климатик на големи обороти стои си на 90 градуса.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                Моята от както съм я взел. Да не викам дявола, но повече от 90 градуса не е мърдала. Баири разни с климатик на големи обороти стои си на 90 градуса.
                Точно така и трябва според мен. И моята по принцип не мърда от 90, но с това загравяне при изкачване си мисля, че термостата не отваря до край....
                Може и нещо друго да е...

                Comment


                • #9
                  нека да започне с най-елементарното и евтиното
                  да почисти двата радиатора и пространството между тях
                  след това да мисли за други неща
                  и за бях така две години - не ми мърдаше стрелката, но в началото на лятото взе да мърда и се оказа точно това

                  Comment


                  • #10
                    Мисля си, че от 90 не трябва да мърда освен при доста сериозно натоварване...

                    Comment


                    • #11
                      Мърда, мърда...и като се набиеш в задръстване, пак мърда
                      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                      Comment


                      • #12
                        Не мърда в движение, само в задръстване леко и пуска вентилаторите. Аз моята съм я настъпвал яко с 4 човека, багажи, газ до дупка, баири, топло, студено, над 90 градуса не качва или съвсееем леко над 90 да е отивала, но не съм го забелязвал, а аз си следя уредите постоянно.
                        Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                        Mazda 6 2.3 2005
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Ако я напомпиш на макс и шофираш дълго време така, да речем магистрала, леееекинко отделя над 90'C.
                          Ако е сигурно, че температурният датчик отчита коректно или пък колата не е прегрявана и да е прее..а глава/гарнитури - измиване на радиатора (вътрешния, не външния на климатика) му е майката. По-тежък вариант - водната помпа може да си заминава.
                          Така както го обяснява колегата, не виждам нищо притеснително. Да кара и да не се притеснява.
                          Last edited by Pepo; d.m.y г., 11:14.
                          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                          Comment


                          • #14
                            Аз съм със 147 и стрелката не мърда от 90.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от jazzman Покажи съобщение
                              Аз съм със 147 и стрелката не мърда от 90.
                              И при мен е така! Каквото и да правя(баири,ръчка, задръстване), дори и на трак дея...си седеше заковано на 90!!

                              Със сменен термостат и нов антифриз съм...
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X